logo
logo
Titulinis
1. Kaip pajungti naują imtuvą?

Įsigijus naują imtuvą, tam, kad sklandžiai galėtumėte mėgautis Home3 televizija, Jums reikės atlikti pirminį imtuvo įdiegimą. Užtruksite vos kelias minutes.

Detali instrukcija ČIA.

2. Kaip atkurti numatytuosius gamyklinius nustatymus?

Jei norite išvalyti visus įsimintus nustatymus ir atkurti numatytuosius, Jums reikės atlikti imtuvo gamyklinių parametrų atstatymą. Jei nepavyksta pakeisti nustatymų, atnaujinti informacijos ar kt., atlikite instrukcijoje nurodytus veiksmus. Užtruksite kelias minutes.

Detali instrukcija ČIA.

3. Kaip atnaujinti programinę įrangą?

Norėdami atnaujinti TVPlay (Hybrid) imtuvo programinę įrangą, Jums reikės atlikti kelis veiksmus. Užtruksite vos kelias minutes.

Detali instrukcija ČIA.

4. Kaip patikrinti imtuvo signalo kokybę?

Sutrikus televizijos transliacijai Jums reikės atlikti imtuvo signalo kokybės testą. Atlikus nurodytus veiksmus instrukcijoje, prašome kreiptis į Klientų aptarnavimo liniją. Konsultantui reikės žinoti signalo testo rezultatus, kad galėtų Jums operatyviai padėti.

Detali instrukcija ČIA.

5. Kaip pakeisti vaizdo formatą ir rezoliuciją?

Norėdami pakeisti vaizdo formatą ir/ar rezoliuciją savo televizoriuje, Jums reikės atlikti nurodytus veiksmus instrukcijoje. Užtruksite kelias minutes.

Detali instrukcija ČIA.

6. Kaip rasti nemokamus kanalus palydove?

Norėdami matyti nekoduotus / nemokamus kanalus iš palydovo, Jums reikės atlikti instrukcijoje nurodytus veiksmus.

Detali instrukcija ČIA.

7. Kaip pakeisti TV programų kalbą?

Norėdami pakeisti TV programų kalbą, Jums reikės atlikti instrukcijoje nurodytus veiksmus. Užtruksite vos kelias minutes.

Detali instrukcija ČIA.

8. Kaip pakeisti imtuvo meniu kalbą?

Norėdami pakeisti imtuvo meniu kalbą, Jums reikės atlikti instrukcijoje nurodytus veiksmus. Užtruksite vos kelias minutes.

Detali instrukcija ČIA.

9. Kaip pakeisti TV programos subtirtų kalbą?

Norėdami pakeisti TV programų subtitrų kalbą, Jums reikės atlikti instrukcijoje nurodytus veiksmus. Užtruksite vos kelias minutes.

Detali instrukcija ČIA.

10. Kaip imtuvą prijungti prie Wifi?

Norėdami mėgautis Home3 papildomomis funkcijomis ir paslaugomis (TV archyvu, videoteka bei Go3 platforma), turite imtuvą prijungti prie interneto ryšio. Tai padarysite vos per kelias minutes.

Detali instrukcija ČIA.

11. Ką daryti, jei ekrane matote užrašą „Antenos kabelis atjungtas / Klaida"?

Jei matote TV ekrane užrašą „Antenos kabelis atjungtas / Klaida”, prašome atlikti šiuos veiksmus iš eilės. Jei viską atlikote, bet užrašas vis tiek yra – prašome kreiptis į Klientų aptarnavimo liniją.

  1. Patikrinkite, ar antenos laidas yra įsuktas;
  2. Išjunkite imtuvą ir atsukite/įsukite antenos laidą;
  3. Perkraukite imtuvą;
  4. Atstatykite gamyklinius parametrus. Instrukcija.
  5. Atnaujiname programinę įrangą. Instrukcija.
  6. Susisiekite su mumis dėl meistro iškvietimo galimybės.
12. Ką daryti, jei matote juodą ekraną?

Jei Jūsų ekranas juodas, prašome atlikti šiuos veiksmus iš eilės. Jei viską atlikote, bet užrašas vis tiek yra – prašome kreiptis į Klientų aptarnavimo liniją.

  1. Patikrinkite, ar imtuvas yra įjungtas (turi degti žalia lemputė);
  2. Aktyvuokite imtuvą/kortelę. Instrukcija. Jei kortelė aktyvuota, vadovaukitės kitais sprendimo būdais pateiktais žemiau. Jei ne – kreipkitės į Klientų aptarnavimo liniją;
  3. Perkraukite imtuvą;
  4. Spausti OK mygtuką;
  5. Perjunkite TV kanalą;
  6. Atnaujinkite signalą. Tai galite padaryti per savitanors svetainę.
  7. Atstatykite gamyklinius parametrus. Instrukcija.
  8. Atnaujiname programinę įrangą. Instrukcija.
  9. Susisiekite su mumis dėl meistro iškvietimo galimybės.
13. Ką daryti, jei ekrane matote užrašą „Advanced setup" arba yra užstrigęs programinės įrangos siuntimas ties 5%?

Jei matote TV ekrane užrašą „Advanced setup” arba yra užstrigęs programinės įrangos siuntimas ties 5% , prašome atlikti šiuos veiksmus iš eilės. Jei viską atlikote, bet užrašas vis tiek yra – prašome kreiptis į Klientų aptarnavimo liniją.

  1. Patikrinkite, ar antenos laidas yra įsuktas;
  2. Išjunkite imtuvą ir atsukite/įsukite antenos laidą;
  3. Perkraukite imtuvą;
  4. Atstatykite gamyklinius parametrus. Instrukcija.
  5. Pakeiskite LNB nustatymus. Instrukcija.
  6. Atnaujinkite programinę įrangą. Instrukcija.
  7. Susisiekite su mumis dėl meistro iškvietimo galimybės.
14. Ką daryti, jei Meniu yra ne lietuvių kalba?

Jei Meniu yra ne lietuvių kalba (latvių arba estų), prašome atlikti nurodytus veiksmus iš eilės – jei atlikus pirmąjį veiksmą, lietuvių kalba neatsirado, prašome tęsti kitus veiksmus.. Jei viską atlikote, bet lietuvių kalba neatsirado – prašome kreiptis į Klientų aptarnavimo liniją.

  1. Atstatykite gamyklinius parametrus. Instrukcija. Rekomenduojama prieš tai pakeisti kalbą, tačiau – nėra būtina.
  2. Atliekame pirminį įdiegimą pasirenkant Lietuvos šalį procedūra. Instrukcija.
  3. Atnaujiname programinę įrangą. Instrukcija.
  4. Susisiekite su mumis dėl meistro iškvietimo galimybės
15. Ką daryti, jei ekrane matote užrašą „Channel collection in progress“?

Jei matote TV ekrane užrašą „Channel collection in progress“, prašome atlikti šiuos veiksmus iš eilės. Jei viską atlikote, bet užrašas vis tiek yra – prašome kreiptis į Klientų aptarnavimo liniją.

  1. Perkraukite imtuvą;
  2. Patikrinkite, koks užrašas atsiranda ekrane (užrašo gali tekti laukti iki 2 minučių).
16. Ką daryti, jei ekrane matote užrašą „Kortelė nėra tinkama šiam STB (Poravimo klaida)“?

Jei matote TV ekrane užrašą „Kortelė nėra tinkama šiam STB (Poravimo klaida)“ ir imtuvas bei kortelė buvo aktyvuoti tarpusavyje, prašome skambinti telefonu 8 5 236 3365 ir spausti 4.

17. Ką daryti, jei ekrane matote užrašą „Kanalų kortelė neįstatyta“?

Jei matote TV ekrane užrašą „Kanalų kortelė neįstatyta“, prašome atlikti nurodytus veiksmus iš eilės. Jei viską atlikote, bet užrašas vis tiek yra – prašome kreiptis į Klientų aptarnavimo liniją.

  1. Patikrinkite, ar gerai įdėta kortelė;
  2. Perkraukite imtuvą;
  3. Atstatykite gamyklinius parametrus. Instrukcija.
  4. Atnaujiname programinę įrangą. Instrukcija.
  5. Susisiekite su mumis dėl meistro iškvietimo galimybės.
18. Ką daryti, jei ekrane matote užrašą „Ši paslauga nėra autorizuota“?

Jei matote TV ekrane užrašą „Ši paslauga nėra autorizuota“, prašome atlikti nurodytus veiksmus iš eilės. Jei viską atlikote, bet užrašas vis tiek yra – prašome kreiptis į Klientų aptarnavimo liniją.

  1. Įsitikinkite, ar turite užsisakę tą kanalą;
  2. Perkraukite imtuvą;
  3. Atstatykite gamyklinius parametrus. Instrukcija.
  4. Atnaujiname programinę įrangą. Instrukcija.
  5. Susisiekite su mumis dėl meistro iškvietimo galimybės.
19. Ką daryti, jei yra užstrigęs TVPlay (Home3) užrašas ekrane?

Jei matote TV ekrane užstrigęs TVPlay (Home3) užrašas, prašome atlikti nurodytus veiksmus iš eilės. Jei viską atlikote, bet užrašas vis tiek yra – prašome kreiptis į Klientų aptarnavimo liniją.

  1. Perkraukite imtuvą;
  2. Ištraukite Tvplay kortelę;
  3. Įsijunkite imtuvą;
  4. Įdėkite kortelę.
20. Ar galima naudotis Home3 su neaprobuotais imtuvais?

Negalima.

21. Kur galima rasti Home3 kanalų programą?

Home3 kanalų programą galite rasti mūsų interneto svetainėje: www.home3.lt/tv-programa , taip pat ją skelbia daugelis dienraščių, TV programų žurnalų bei įvairios interneto svetainės.

22. Ką daryti, jei telefonu negaliu prisijungti prie savitarnos svetainės ar atlikti kitų funkcijų joje?

Jei naudojate Android operacinę sistemą, įsijunkite „Chrome“ naršyklę. Atsidarykite Meniu (trys taškai viršutiniame dešiniajame kampe) ir pažymėkite varnele parinktį „Svetainė kompiuteriams“ (angl. Desktop site). Atlikus šiuos veiksmus, Jūsų atidarytas puslapis persikraus per kelias sekundes, o savitarnos svetainė atrodys kaip kompiuterio ekrane. Taip galėsite atlikti visus norimus veiksmus.

 

23. Kaip prisijungti prie interneto?

Norint pradėti naudotis papildomomis paslaugomis, reikėtų imtuvą prijungti prie interneto. Tai galima padaryti per išorinį kabelį, jį prijungiant imtuvo gale, arba belaidžiu interneto Wi-Fi ryšiu – pagrindiniame meniu pasirinkus elementą „Nustatymai“ (angl. Settings), rinktis Wi-Fi ir prisijungti prie savo ryšio tinklo.

Kai imtuvas bus sėkmingai prijungtas prie interneto, pagrindiniame meniu atsiras žalias simbolis su RJ45 (prisijungus per kabelį) arba WiFi prisijungtus (Wi-Fi ryšiu), bet tai dar nereiškia, kad imtuve veikia internetas.

Imtuvas prie interneto prisijungs kiekvieną kartą įjungus ar išjungus imtuvą.

Detali instrukcija ČIA.

24. Koks duomenų kiekis yra reikalingas vienai SD/HD turinio minutei?

Duomenų kiekis nustatomas priklausomai nuo interneto greičio ir pagal jį automatiškai pasirinktos įrašų rodymo kokybės.

SD kokybei: 600 kbps – 4,5 Mbytes, 1,2Mbps  – 8 Mbytes, 2,2Mbps – 16,5 Mbytes

HD kokybei: 1Mbps – 8 Mbytes, 2,2Mbps – 16,5 Mbytes, 5 Mbps – 37,5 Mbytes

25. Neveikia papildomos funkcijos. Ką daryti?

Pirmiausia, patikrinkite, ar yra interneto ikona pagrindiniame meniu – žalias simbolis su RJ45 (prisijungus per kabelį) arba WiFi užrašas (prisijungtus Wi-Fi ryšiu). Jeigu simbolis yra, dar kartą Wi-Fi nustatymuose patikrinkite prie kurio priedelio prijungtas internetas. Jei viskas gerai, patikrinkite savo interneto ryšį per kitą įrenginį.

26. Ar galima savarankiškai instaliuoti palydovinį komplektą?

Galima, tikslias įrangos montavimo rekomendacijas klientas ras Home3 palydovinės TV įrangos komplekto dėžėje. Tačiau Home3 rekomenduoja naudotis profesionalų pagalba. Įrangos montavimo specialistą galima išsikviesti trumpuoju numeriu 1869 ir paspaudus 3 (trejetą). Darbų atlikimo kaina svyruoja nuo 43,44 € iki 86,89 € priklausomai nuo įrangos montavimo sudėtingumo. Įrangos įdiegimo kainą reikia iš anksto aptarti su specialistu. Atlikęs darbą, meistras Klientui išrašo garantinį lapelį, kuris suteikia vienerių metų garantiją įrangos montavimo darbams.

1 / 3
gallery img
close
next

Sėkmingai išsiųsta

Ačiū! Su jumis susisieksime darbo dienomis per 3 val.

close