Titulinis
Klientams
DUK
1. Kokiais atvejais yra siunčiama sąskaita už du mėnesius?

Klientui pavėlavus apmokėti einamojo mėnesio sąskaitą kitą mėnesį dėl įsiskolinimo neišrašoma nauja sąskaita. Klientui skolą apmokėjus, kitą mėnesį bus išrašyta sąskaita už du mėnesius: praėjusį ir einamąjį.
NAUDINGA. Norėdami išvengti dvigubos sąskaitos galite sumokėti įprastą abonentinį mokestį pagal sąskaitos rekvizitus tą mėnesį, kai negavote sąskaitos, ir Jūsų įmoka bus įskaityta.

2. Kodėl yra svarbu sumokėti visą sąskaitoje nurodytą sumą?

Tam, kad nebūtų užblokuotas TV signalas. Sistemoje net ir kelių centų nepriemoka vertinama kaip sąskaitos neapmokėjimas ir TV signalas automatiškai blokuojamas.

3. Kiek laiko užtrunka įmokos įskaitymas Home3 sistemoje?

Jeigu sąskaitas apmokate pavedimu banke arba naudojatės internetine bankininkyste, Jūsų mokėjimas Home3 sistemoje yra įskaitomas per 3 darbo dienas.

4. Ką daryti, jei negaunate sąskaitos?

Dėl negautos sąskaitos Klientas neatleidžiamas nuo mokėjimo. Nesvarbu, kokį sąskaitų siuntimo šaltinį esate pasirinkę, savo sąskaitas bet kada galite peržiūrėti prisijungę prie paslaugos „Mano Home3 interneto svetainėje mano.home3.lt.
Jeigu neturite galimybės sąskaitų tikrinti internete, prašome rašyti mums adresu info@home3.lt arba paskambinti į Home3 Klientų aptarnavimo centrą telefonu (8~5) 236 3365 tam, kad būtų patikslintas Jūsų adresas, kur pageidaujate gauti popierines sąskaitas.

5. Koks yra mokėjimo už Home3 periodiškumas?

Mokėjimo periodiškumą (gali būti 1, 3, 6 arba 12 mėnesių) pasirenkate patys prieš pasirašydami Home3 sutartį. Jei norite pakeisti periodiškumą, rašykite mums adresu info@home3.lt.

6. Ar galima pristabdyti Home3 kortelės nuomos ir abonentinę sutartį?

Klientas turi teisę per kalendorinius metus vieną kartą sustabdyti Priėmimo teises laikotarpiui iki 90 dienų, apie savo ketinimą pranešdamas raštu Home3 ne vėliau kaip 15 dienų iki sustabdymo. Laikas, kuriam paslaugos teikimas sustabdomas, į Minimalaus laikotarpio laiką neįskaičiuojamas. Minimalus laikotarpis atitinkamai pratęsiamas.

7. Kaip pratęsti sutartį su Home3?

Pasibaigus sutarties Minimaliam laikotarpiui, pasiūlysime palankias sąlygas toliau mėgautis Home3 televizija.

Pratęsti sutartį galite paskambinę Home3 pardavimo skyriui telefonu 1869 arba internetu www.home3.lt.

8. Kaip nutraukti sutartį su Home3?

Nusprendęs nutraukti sutartį su Home3, Klientas turi parašyti laisvos formos prašymą, būtinai pasirašyti ir atsiųsti paštu adresu: Home3, P.D. Žemaitės g. 15, Vilnius LT 03504 arba elektroniniu paštu info@home3.lt. Sutartis bus nutraukta po 30 dienų nuo prašymo gavimo datos.
PASTABA: Nutraukdamas sutartį nepasibaigus sutarties Minimaliam laikotarpiui, Klientas grąžina Home3 suteiktos Lengvatos Įrangai dalį, proporcingą likusiam Minimaliam laikotarpui (sutarties punktas 10.2).

9. Ar Home3 kortelė yra Kliento nuosavybė?

Ne. Po sutarties nutraukimo įranga lieka Kliento nuosavybė, o Home3 kanalų atkodavimo kortelę būtina parsiųsti adresu: Home3, Žemaitės g. 15, Vilnius LT 03504

10. Ar galima savarankiškai instaliuoti palydovinį komplektą?

Galima, tikslias įrangos montavimo rekomendacijas klientas ras Home3 palydovinės TV įrangos komplekto dėžėje. Tačiau Home3 rekomenduoja naudotis profesionalų pagalba. Įrangos montavimo specialistą galima išsikviesti trumpuoju numeriu 1609 ir paspaudus 3 (trejetą). Darbų atlikimo kaina svyruoja nuo 43,44 € iki 86,89 € priklausomai nuo įrangos montavimo sudėtingumo. Įrangos įdiegimo kainą reikia iš anksto aptarti su specialistu. Atlikęs darbą, meistras Klientui išrašo garantinį lapelį, kuris suteikia vienerių metų garantiją įrangos montavimo darbams.

11. Ar galima naudotis Home3 su neaprobuotais imtuvais?

Negalima.

12. Kur galima rasti Home3 kanalų programą?

Home3 kanalų programą galite rasti mūsų interneto svetainėje: www.home3.lt/tv-programa , taip pat ją skelbia daugelis dienraščių, TV programų žurnalų bei įvairios interneto svetainės.

10. Kaip elgtis iškilus ginčui dėl paslaugų?

Iškilus klausimams skambinkite į mūsų Klientų aptarnavimo liniją telefonu 85 2363365 arba atvykite į vieną iš mūsų atstovybių.  Mums svarbus kiekvienas klientas, todėl visas situacijas siekiame išspręsti taikiai. Galite kreiptis ir į valstybės institucijas. Ginčus su vartotojais nagrinėja Ryšių reguliavimo tarnyba, Algirdo g. 27A, LT-03219 Vilnius, www.rrt.lt.

15. Ką daryti, jei telefonu negaliu prisijungti prie savitarnos svetainės ar atlikti kitų funkcijų joje?

Jei naudojate Android operacinę sistemą, įsijunkite „Chrome“ naršyklę. Atsidarykite Meniu (trys taškai viršutiniame dešiniajame kampe) ir pažymėkite varnele parinktį „Svetainė kompiuteriams“ (angl. Desktop site). Atlikus šiuos veiksmus, Jūsų atidarytas puslapis persikraus per kelias sekundes, o savitarnos svetainė atrodys kaip kompiuterio ekrane. Taip galėsite atlikti visus norimus veiksmus.

 

1 / 3

Sėkmingai išsiųsta

Ačiū! Su jumis susisieksime darbo dienomis per 3 val.

Sklandžiam svetainės naudojimui, Jūsų naršymo gerinimui ir rinkodarai svetainėje naudojami slapukai. Naršydami toliau Jūs sutinkate su Home3 slapukų politika. Informacija, kaip atsisakyti slapukų yra čia.